Materiale necesare: Cartile de la 10 in sus sau o pereche de carti nemtesti (de 24 carti) la care se scoate 9.

Reguli:

Se joaca in 2 jucatori.
Valorile cartilor sunt: As=11, 10=10, K=4, Q=3, J=2
Se stabileste la inceput cine este primul jucator (dealer) apoi se alterneaza. Celalalt face cartile si le da la taiat. Se impart cate 5 carti (uzual in pachete de 2 si 3 carti). Urmatoarea carte din pachet se intoarce si culoarea ei este tromful. Celelalte carti se pun deasupra tromfului.



Dealerul pune jos o carte iar celalt trebuie sa dea si el o carte care nu este obligatoriu sa fie de aceeasi culoare sau de culoarea tromfului (atu). Mana este castigata de cartea cu valoarea cea mai mare sau de cartea de tromf cu valoarea cea mai mare. Mana luata se intoarce cu fata in jos si nimeni nu mai are voie sa se uite la cartile respective. Se ia cate o carte din pachet, castigatorul mainii avand dreptul sa ia primul si sa puna primul carte pe masa. Castigatorul mainii trebuie sa retina mental valoarea cartilor castigate. Primul care reuseste sa faca si sa anunte valoarea insumata a cartilor luate 66 (sau mai mult) a castigat.

Daca un jucator a facut 66 de puncte dar nu a anuntat, atunci celalalt jucator are posibilitatea sa anunte el atunci cand face 66 de puncte. Daca un jucator a anuntat ca a facut 66 de punte, iar la numaratoare rezulta ca nu sunt 66 de puncte, atunci jucatorul a pierdut jocul.

Cel care a castigat o mana, daca are J de tromf, poate sa il schimbe cu tromf-ul de sub pachetul de carti nejucate. Schimbul se poate face oricand in timpul jocului atunci cand cel ce are J a castigat o mana si inainte de a pune jos o carte.

In cazul in care un jucator are in mana K si Q de aceeasi culoare si este primul de pus jos, joaca una din cele doua carti, si o arata pe cealalta si obtine pentru asta 20 de puncte. In cazul in care K si Q sunt de culoarea tromfului se obtin 40 de puncte. Aceste puncte se adauga la valoarea cartilor doar dupa ce, cel care le-a cerut, a castigat cel putin o mana sau a anuntat cele 66 de puncte. Daca s-au terminat cartile din pachetul de pe masa, K si Q nu mai pot fi aratate pentru puncte.

Cand s-au terminat cartile din pachetul de pe masa (in cazul in care nici un jucator nu a inchis pentru ca a depasit cele 66 de puncte) regulile de joc se schimba putin:
- se da la culoare o carte mai mare decat cea data de dealer
- daca nu se da la culoare
- daca nu se da cu tromf
- daca nu se da cu orice carte.

Cel care ia ultima mana castiga 10 puncte.
In orice moment, dealer-ul (ce ce trebuie sa joace prima carte) poate inchide cartile prin plasarea tromfului de dedesubtul cartilor neimpartite deasupra lor. In acel moment se joaca pe aceleasi reguli ca si la terminarea cartilor.

Anuntul ca s-au facut cele 66 de puncte se poate face doar de catre cel care a castigat mana sau la aratarea perechii K-Q, daca cu cele 20 sau 40 de puncte s-au realizat cele 66.

Daca la anuntarea celor 66 de puncte, numaratoarea cartilor arata ca e corect, cel care a anuntat castiga 1 punct de joc daca adversarul a adunat cel putin 33 de puncte, 2 puncte daca numarul punctelor este sub 33 sau 3 puncte daca adversarul nu a facut nici un punct. Daca cel care a anuntat ca are 66 nu a facut acest punctaj, adversarul castiga 2 puncte sau 3 puncte daca nu a luat nici o mana.

Daca cineva inchide cartile si nu reuseste sa faca 66, adversarul castiga la fel ca mai sus.

Daca nimeni nu a strigat ca a facut 66 atunci castiga cel care are cele mai multe puncte.